Shop Mobile More Submit  Join Login
But How? by DaintyMendax But How? by DaintyMendax
TUMBLR LINK--->[link]
DO NOT REDISTRIBUTE ANYWHERE. IF YOU DO, I WILL ASSUME IT IS BECAUSE YOU ARE ILLITERATE.
---------------------------------
a tumblr request (kinda)
Add a Comment:
 
:iconravengirl241:
Ravengirl241 Featured By Owner Mar 31, 2015  Hobbyist Photographer
Oh my gods I'm dying!! xD looked at this right before having to go back to work and couldn't stop laughing for another five minutes! Thank you for the extra long break haha I LOVE this!!!! 
(Sherlock is acting exactly how I did when my little sister was born as well. Priceless lmao xD)
Reply
:iconarnethiel:
Arnethiel Featured By Owner Mar 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Doesn't matter how. The fact that it is theirs. Yay.
Reply
:iconlupis-novella:
Lupis-Novella Featured By Owner Mar 7, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Well, when a daddy and a daddy love each other very much, they call upon the unicorn god, Arnold, and he gives them a baby made out of happy thoughts and then terrific gay rainbows shoot everywhere and that is how John and Sherlock got their baby the end and your welcome.
Reply
:iconnyanartist2201:
Nyanartist2201 Featured By Owner May 6, 2015  Hobbyist General Artist
I was drinking juice while reading your comment, and let's just say I have to clean up now! X3
Reply
:iconthegoldenmember123:
TheGoldenMember123 Featured By Owner Jan 26, 2015  Student Traditional Artist
Sherlock is just like me when I'm around kids, LOL XD
Reply
:iconkhemical-kill-emcee:
Khemical-Kill-Emcee Featured By Owner Nov 26, 2014
H-how?? BUT HOW?!?!?!?!!!?!??!?!?!?!!?!????!?!?!? Mother of god What Did You Just Say 
Reply
:iconalarichickadee:
AlariChickadee Featured By Owner Nov 23, 2014  Student General Artist
I don't trust Sherlock around a baby
Reply
:icon221btardis:
221BTARDIS Featured By Owner Oct 10, 2014  Student Digital Artist
Maybe this is after Mary died giving Birth to Johns' and hers Baby? Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked
Reply
:iconjessse020:
Jessse020 Featured By Owner Jul 25, 2014  Student General Artist
John's face in the last panel tho

Horrified Worm Jeff Emote 

He has seen some shit
Reply
:iconmeew3:
Meew3 Featured By Owner May 16, 2014
Pffft. They're both clueless.
Reply
:iconalice1710:
Alice1710 Featured By Owner Mar 2, 2014  Student Traditional Artist
There is only two possibilities.

1) It's an adopted son
2) The one who bottoms in that specific intercourse that led to the child's birth is a hermaphrodite.
Reply
:iconloveless-yokai:
Loveless-Yokai Featured By Owner Feb 21, 2014
Lol I know,this is my question to mpreg outside fantasy genre although Mycroft could have slipped John an experimental drug.....think about it,it could happen.
Reply
:iconsecretuchihalover:
SecretUchihaLover Featured By Owner Feb 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
THIS IS SOOOOO FUNNY!! XD
The last panel really got 2 me!! LOL
Reply
:iconhakuyowaneforlife:
HakuYowaneForLife Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist Artist
"Sherlock shut up and take care of your baby!" -Quote before I died of laughter.
Reply
:iconcloudstreamer:
Cloudstreamer Featured By Owner Dec 15, 2013  Hobbyist General Artist
I..... I............. Ya know.. that's a good question. LAWL I was dying!!!!! :iconcannotevenplz:
Reply
:iconmangal2012:
Mangal2012 Featured By Owner Dec 14, 2013
Wait until the kid finally asks where babies come from!!! Effin hilarious!! I am adding this to my PERSONAL collection!! I mean like it will be in my phones photo Gallery!
Reply
:iconjixa15:
Jixa15 Featured By Owner Dec 1, 2013  Hobbyist General Artist
And enter the Doctor saying that the kid is a alien looking for parents and manipulated John's memories.
Reply
:iconlittleredfox01:
LittleRedFox01 Featured By Owner Oct 14, 2013
The Mpreg gods gifted you with a needy little shit, Sherlock. Duh.
Reply
:iconmrsannaholmes:
MrsAnnaHolmes Featured By Owner Oct 8, 2013  Student General Artist
A baby and Sherlock is like... Picard and a baby...
Lovely anyway! :D
Reply
:iconshmylove:
shmylove Featured By Owner Sep 23, 2013
needy little shit...LOVEIT!!!!!
Reply
:iconkaith-sith:
Kaith-Sith Featured By Owner Sep 19, 2013
But But how.....

Pixie magic.
Reply
:iconbritish-american:
British-American Featured By Owner Aug 26, 2013
omfg sherlock "your a needy little shit" 
Reply
:icondevil-by-knight:
Devil-By-Knight Featured By Owner Aug 19, 2013  Student Artist
LOL OMG
This will be so hard to explain to him when he's all grown up!!! 
Reply
:iconjaded-doll:
Jaded-Doll Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist Photographer
bahaha the last panel cracks me up!
Reply
:iconelora-kay:
Elora-Kay Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist General Artist
ever see that episode of Doctor Who when that kid is all like 'save me from the monsters' and he ended up being an alien & his parents totally forgot all about it? yeah, that was a good episode.
Reply
:iconalllocked:
AllLocked Featured By Owner Aug 7, 2013
Sudden realization...Wait a minute. Where the eff did we get this baby???
Reply
:iconthemelonator:
TheMelonator Featured By Owner Aug 5, 2013
Obviously he was delivered by the fandom stork
Reply
:icondiamond--intherough:
Diamond--InTheRough Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist Writer
Pfffft LOL :XD:
Reply
:iconpanamanga:
panamanga Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Finally, someone asks the right question. Of course it was Sherlock.
Reply
:iconasukavoltaire:
AsukaVoltaire Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Artist
It looks like he's blaming the fandom at the end because johns face. XD
Reply
:iconjellycat1:
jellycat1 Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wait where did he came from  ._. ???
Reply
:iconemberelf14:
Emberelf14 Featured By Owner Jul 17, 2013
Standing in the corner- Well this got really creepy. Really fast.
Reply
:iconalicemadder22:
AliceMadder22 Featured By Owner Jul 4, 2013  Student General Artist
Hahah!
Reply
:iconcarodashie:
carodashie Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist
this is the best thing omg I cant quit laughing at the end XD
Reply
:iconabaraikurosaki5:
abaraikurosaki5 Featured By Owner Jun 18, 2013
this is brilliant! XD
Reply
:icongreengirl999:
greengirl999 Featured By Owner Jun 17, 2013
can't stop laughing :""""""""""""D LOOOL
Reply
:iconleinnon:
Leinnon Featured By Owner Jun 16, 2013  Student General Artist
Good question... ^^
Reply
:iconimacculatehetalialuv:
I've come back from the dead to haunt you
Reply
:iconharleychick14:
harleychick14 Featured By Owner Jun 12, 2013
I nearly passed away.
Reply
:iconlinadh:
LinaDH Featured By Owner Jun 8, 2013
"I don't know" that was just great
Reply
:iconfoxxyvillain:
Foxxyvillain Featured By Owner Jun 3, 2013  Student Traditional Artist
....that is a good question....HOW DID THEY! o_o
Reply
:iconchristinana2018:
christinana2018 Featured By Owner Jun 2, 2013
This is SO CUTE!!!
Reply
:iconthemadkatter13:
TheMadKatter13 Featured By Owner May 24, 2013  Hobbyist Writer
I love the super-suspicious look John gives the baby. Omg it's fantastic.
Reply
:icontokiogirl21:
Tokiogirl21 Featured By Owner May 21, 2013  Hobbyist General Artist
Doctor? What did you do?

:iconfezplz:: I haven't the slightest idea what I did...Have I done something wrong?
Reply
:iconidance:
iDance Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Writer
This reminds me of that episode of Doctor Who with the nightmares inside the doll house and the little boy who was actually an alien.

...Ooh. I think I just inadvertently created a new headcanon.

Anyway, this is really cute :D
Reply
:iconaku02:
aku02 Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist
and so the stork claims another victim...sneaky stork
Reply
:iconklainerfangirl22:
Klainerfangirl22 Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha for some reason this is about as canon as them having a child will ever be.
Reply
:iconsmoshgurl101:
Smoshgurl101 Featured By Owner Jul 6, 2013  Student Traditional Artist
Your pic made me die
where did you get it?
Reply
:iconlissaroxs:
lissaroxs Featured By Owner Apr 12, 2013
Hahahaha!!! LOVE!
Reply
:icontesalectercaptain1:
TesalecterCaptain1 Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
I am now thinking of Hamish
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 26, 2013
Image Size
689 KB
Resolution
600×4106
Thumb

Stats

Views
22,746 (2 today)
Favourites
901 (who?)
Comments
111
×